بارگذاری...

تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید به روش های مختلفی توسط برنامه نویسان و شرکت های توسعه دهنده انجام میگیرد که برخی از آن ها از ابتدائی ترین اصول طراحی یک اپلیکیشن استاندار هم برخوردار نیستند.

توسعه اپلیکیشن اندروید با زبان Java و Kotlin و خلق یک اپلیکیشن کاملا Native بهترین روش طراحی اپلیکیشن اندروید می باشد. گروه مهندسی ریبین برای توسعه اپلیکیشن اندروید از زبان جاوا در Android Studio بهره میگیرد تا یک اپلیکیشن Native و بهینه را به کارفرما ارائه دهد.

 

طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی اپلیکیشن ios

 

در این بین شرکتهای دیگری هم هستند که از پلتفرم هایی مانند Xamarin جهت توسعه اپلیکیشن استفاده می کنند. طراحی اپلیکیشن اندروید با Xamarin و Xamarin Forms از این نظر که شما را سریعتر به نتیجه می رساند و با یک بار برنامه نویسی میتوانید به 3 اپلیکیشن برای Android، IOS و Windows Phone در زمانی کوتاه دسترسی پیدا کنید خوب است اما دارای کاستی های زیادی است که ما در اینجا به مقایسه آن نمی پردازیم. (می توانید در اینترنت در مورد آن اطلاعات کسب کنید.)

نوع دیگری از طراحی اپلیکیشن اندروید که متاسفانه نمیتوان اسم آن را طراحی گذاشت و به وفور بین شرکت های توسعه دهنده وب سایت مورد استقبال قرار گرفته است استفاده از فریمورک هایی مانند PhoneGap جهت پایین آوردن زمان و هزینه طراحی می باشد. با بهینه سازی سایت و تعریف صفحات مختص مرورگر موبایل در اصل یک نسخه بهینه سازی شده از سایت را در چهارچوب یک اپلیکیشن گنجانده و آن را به کارفرما عرضه می کنند. جدای از اینکه اصلا نمیتوان آن را اپلیکیشن نامید به هیچ وجه از ساده ترین استاندارد های یک اپلیکیشن Native برخوردار نیست و ما پیشنهاد میکنیم شدیدا از انجام آن بپرهیزید.

 

تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید

فارغ از موارد ذکر شده در بالا، تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید وابسته به موضوع پروژه و ایده شما، زبان و پلتفرم انتخابی شرکت توسعه دهنده، امنیت و بهینه سازی ارتباطات با سرور، سرعت، ظرافت کار طراحی UI، مهارت برنامه نویس و بسیاری پارامترهای دیگر می باشد.

علاوه بر موارد بالا، هزینه گذاری یک اپلیکیشن بر اساس نفر/ساعت محاسبه میشود که مستقیما به موضوع پروژه مورد نظر شما وابسته است.

ما نمیگوییم که بهترین انتخاب هستیم، اما به شما اطمینان میدهیم که نهایت کارایی، دقت و سرعت را در طراحی و توسعه اپلیکیشن مد نظر قرار میدهیم.

ما راه حل های متفاوتی را برای طراحی اپلیکیشن مورد نظرتان در اختیار شما قرار خواهیم داد. می توانید از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان فروش و آگاهی کامل از مزایا و معایب هرکدام از روش ها، از میان راه حل های موجود بهترین گزینه را متناسب با زمان و بودجه خود انتخاب نماید.